Wednesday, January 14, 2009

Buffalo


weh berani meh la...ko cuba usha aku nyer tanduk..mau try ke!!!!!!

Assalamualaikum...
n
selamat sejahtera buat rakan rakanku sekalian...
ehk ehk...
kali nie nak ceta pasal binatang nie semua orang tau siapa dia
kan..ehk ..ehk.. saya amk gambo nie masa ngah wait member dari terangganu nak p trip kelah merah. . seharian menunggu sehingga binatang beso nie datng melawat kite orang..banyak tul dia kat kg nie...rasa rasanya lebih ramai dari penduduk kg.

Memang beso,gemuk,jahat ,busuk,garang x gosok gigi dan pelbagai tomahan boleh bagi kat dia nie...tapi dengan muka selamba, jahat, berak merata kampung ..jenjalan ngan member ,,melepak kat tengah jalan...

kengkawan ku sekalian korang nengoklah betapa bahgianya dia kat sana tampa pencemaran....

apa barang amk gambo aku sensorang..

wei..punggung aku pun jd...kot depan la bang HALAL..
amacam ok x aku punya dancing...nie yg selemat datang punya
bang bang..cuba negok diorang datang dari mana....

shussss..line clear...3 go to left..2 follow sargent the rest on me..
attaackkkkkkkkk....


ehk ehk..bebudak kg nie x guna padang...aku guna la...kan x bazir kerajaan buat.....ehk ehk ..peace org kg.......




walau apa yang diperkatan dan ditomahan binatang nie tepap ungul dalam carta daging terbaik dipasaran.mahal dan susah unduk dimiliki..kekuatan tenaga yang sungguh power..kalo zaman dulu jadi kereta jadi kenderaan berat...


specifications:

name : leornardo(hensem kn)
weight : min 45kg max 300kg
sex : jantan n betina
colour: cekolat nk itam..
hobby:berkawan,lepak main lumpur
shape:more like horse
ehk ehk...
nanti kite jumpa lagi tok ceta pasal ikan kelah merah..........

73 chario
9w2ded



3 comments:

nazzaman said...

nape aku rasa dia sungguh comey....
waaaahhhh!!!!!

Syafiq Habib said...

kerbau sungguh comey?
think again.haha
rase macam nak nyanyi lagu bob marley-buffalo soldier plak lpas bace entry ni.hehe.neway,gamba2x ni mmg lawa habiss.salute ah!

9w2ded said...

hehhe..nie baru kerbau....
10s gambo 2 khs tuk ko shafiq..
nanti ada rezeki korang baca pelbagai lagi dalam perjalann aku ke hutan...

p/s 10s my prend baca...